top of page

Projecten waar ik aan bezig ben - 28 nov. 2019

Dussss... ik heb veel projecten. Eigenlijk te veel. Ik schrijf deze post om iedereen even op de hoogte te houden over waar ik me nou de godganse dag mee bezig hou.

In volgorde van prioriteit zijn dat voorlopig:

  • Kebabschieter 1.5 (beta is al uit)

  • SimCon, een ARM Atmega328 gameconsole (geïnspireerd door een mitxela-project)

  • Nintendo DS homebrew games / OS

  • Authors On Acid, een geinig partyspel (kinda)

  • Een soort Civilization-game (niet als in Sid Meier's Civ maar als in Kolonisten van Catan-Civ)

  • Intershitty, een app voor Gary Brannan #proudboi

  • TI-84CE games, maar dat loopt echt geen haast

Dat was 'm zo ongeveer. Ik heb nog een heleboel andere zooi maar dat is de moeite niet waard om online te zetten, dus ja.


2 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page